keskiviikko 5. toukokuuta 2010

Miksi minä ja kiitos siitä

Elokuvablogi.com tahtoi jostain kumman syystä antaa minulle tälläisen tunnustuksen. Olen hyvin kiitollinen siitä, mutta minun on myönnettävä etten oikein ymmärrä.

Onhan tälläinen ihan kiva.




Lisäinformaationa annetaan tämänkaltainen ketjukirjeeltä kuulostava ohjeistus.

1) post the logo within your blog or post.
2) pass the award onto 12 fellow bloggers.
3) Link the nominees within your post.
4) let the nominees know they have received an award by commenting on their blog.
5) Share the love and link to the person whom you received this award from.


Seuraanko minä edes 12 blogia?

Mainitsen siis erikseen vain yhden elokuva-aiheisen blogin joka jostain syystä kutkuttaa uteliaisuuttani tällä hetkellä (mitenkään väheksymättä Teitä muita, joita en mustasukkaisuuden välttelemiseksi rupea nimeämään.)
Hänkin taisi jo saada samaisen tunnustuksen muualta, joten tyytyköön hän minun kohdaltani vain kirjalliseen kehuun.
No kuitenkin.
Jos joku erehtyy eksymään tänne, niin menkää ennemmin tänne: Eloa Kuvissa.
Joku viisaampi sanoo asiat aina paremmin, joten luotetaan tässäkin tapauksessa elokuvalliseen sitaattiin.

"My God! It's full of stars!"

4 kommenttia:

Helinä Laajalahti kirjoitti...

Siksi sinä, koska kirjoitat hyvää blogia ja juttujasi on mukava lueskella :) ole nyt hyvä vaan.

...noir kirjoitti...

Hyvä on

Eve kirjoitti...

Kiitos paljon tunnustuksesta!! Enkös minä kuitenkin tuota blogia kirjoita...?

Täytyy vielä erikseen sanoa, että blogisi on ensimmäinen elokuvablogi jota joskus muinoin aloin seuraamaan ja se on keikkunut suosikkilistallani siitä asti. Monet postauksista olen lukenut useaan otteeseenkin, sillä nautin kovasti kirjoitustyylistäsi! Eli kirjallinen tunnustus myös takaisin sinne :)

...noir kirjoitti...

Olen kiitollinen