maanantai 7. marraskuuta 2011

Movie monday: Eläinystävämme

Panokseni Movie Monday-haasteeseen jossa aiheena Eläinystävämme
.
.
.
Tällä kertaa Movie mondayssa koetaan eläimellistä menoa.

Harvassa lienevät ihmiset jotka eivät ainakin lapsuudessaan olisi intoilleet kun vanhemmat, tai se naapurin outo setä toivat nähtäväksi jonkin eläimeen painottuvan elokuvan. Oli kyseessä sitten Nick Nolte-dokumentaari Karhu, Stephen Kingin raivotautikauhua Beethovenin muodossa, raggarieläimiä tyyliin Kotia Kohti, tai Eat Willy.
Aina löytyy jokin omalle kohdalle osunut eläinelokuva.

Kun Chuck Norris/Tom Hanks/James Belushi näyttelivät poliisia seuralaisenaan jonkinlainen koiraeläin. Minä olin siellä.

Kun Willard ystävystyi rotan kanssa jota Peter Weller koetti saada hengiltä. Minä olin siellä.

Kun apinoiksi pukeutuneet ihmiset valloittivat planeetan. Minä olin siellä.

Kun karvapalleroita syötettiin keskiyön jälkeen. Minä olin siellä.

Ja aina kun eteen tulee elokuva jossa pieruhuumorin taustoittamana joku B-luokan tähti saa pesukarhuista kelleille. MINÄ TULEN OLEMAAN SIELLÄ!

Kovasti olisin tahtonut sanoa lempieläinelokuvani olevan joku Turner & Täystuho, tai jokin muu vastaava veikeä komedia.
Mutta jos rehellisiä ollaan, niin kun olen kuka olen on suosikkini eläinelokuvista joko Tappajahai, King Kong, taikka Jurassic Park. Jokainen niistä aiheuttaa iloa ja hengitysvaikeuksia edelleenkin monien katselukertojen jälkeenkin.

2 kommenttia:

Pia kirjoitti...

loistava vastaus xD

...noir kirjoitti...

Jos joku vain tekisi elokuvan jossa haipäinen gorilla seikkailisi dinosauruspuistossa, niin se vasta olisi killeri kombinaatio.